Sila Menderma Ikhlas.. Terima kasih

Monday 28 February 2011

Betulkah dia suka anda biarpun tanpa make-up?

Hai kawan-kawan. disini saya ingin kongsikan entry yang agak menarik sedikit kerana kebanyakkan dari kita pernah mengalami soalan ini. Betulkah lelaki akan benar-benar sayang kepada kita biarpun dengan muka yang tidak bermaya, bibir kering, mulut berbau dan tahi mata berselepet? hehehe takkan lah teruk sangat kan? maksud saya mudah sahaja, unless u're megan fox atau gisele bunchen, betulkah mereka benar-benar suka anda kerana anda yang sebenarnya.

Fakta:
1. 90% perceraian di pihak lelaki adalah atas sebab perubahan penampilan isteri yang tidak lagi menarik.
2. 86% lelaki mengatakan mereka sukakan wanita yang bermaya segar dengan mekap tipis sementara 14% peratus lagi tidak kisah akan penampilan teman wanita mereka.
3. Setiap kali pergi ke kawasan orang ramai, ramai lelaki akan tertarik kepada wanita yang cantik, bermaya dan berketrampilan. (tidak dinafikan).
4. 76% manusia jatuh cinta akibat dari pandangan dan keterampilan pasangan (selebihnya adalah personaliti).
5.Kebanyakkan pelacur/porn star jarang sekali muncul dengan muka bebas make up sebaliknya dihiasi make-up bersama kasut  tinggi gaban. Kenapa??

Auta:
1.Jika lelaki mengatakan mereka tidak kisah melihat bibir anda yang kering tanpa lipstik/lipbalm, berkemungkinan mereka sedang tipu anda.
2. Jika teman lelaki/husband anda kata dia tidak tertarik dengan wanita yang bermakeup sederhana/nipis berkemungkinan mereka sedang tipu anda juga.
3. Jika teman lelaki/husband anda kata dia tak kisah dengan tubuh badan anda yang naik sekali ganda setelah berkahwin/melahirkan, juga dia sedang tipu anda. takpercaya???

Amacam...Nilai kan sendiri ok!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...